Tuesday, 1 May 2012

Alhamdulillah

Bismillah.... Assalam


Alhamdulillah, akhirnye..







Maaf, Nora tak boleh nk on blog lama-lama..

Bye

17 comments:

babycomel said...

best nye dapat g umrah. nanti akak cite la pengalaman kat sama eh..

babycomel said...
This comment has been removed by the author.
babycomel said...

bestnye dapat g umrah. nanti akak cite la pengalaman kat sana eh..

ain vanilla said...

bila kak nora nak balik sini ??
kak nora pergi dengan family ke ?

Farina Hunny said...

Alhamdulillah akk dapat pergi sana :)

ell lina said...

SYUKUR AKAK SELAMAT SAMPAI..JAGA DIRI BAIK2 KT SANE KAK..SEMOGA AKAK SIHAT DAN SELAMAT KEMBALI KE TANAH AIR..=)
love u sis

@ deqla manjew said...

salam... betul ke ni blog nora danish? kalo betol bestnye..hihi.. btw, done follow blog ni.. sudi2 la follow blog sy eh.. :)

Nora Danish Hanif said...

terima kaseh semua nora ucapkan :)

Haruno Hana 하나 said...

alhamdulillah :) sampai jugak akak ke tanah suci.. love you being a hijaber! apa2 pon all the best kak nora :)

♫♪~Naurah_Nawwarah ~ ♫♪ said...

alhamdulillah ... smoga hidup akk nora lepas ni lebih gembira dn bahagia .. amin .. :D

fiQ'Ra said...

besnya kak nora.. semoga Allah sentiasa melindungi.. alhmdulillah next time turn mas pula ;)

Rafflesia™ said...

alhamdulillah kak.. @_@

ummi_norseha said...

Alhamdulillah..sy pn nk jg ke sn..insyaallah bl ada rezeki nnti..:))

Solehah Shamsuddin said...

Deqla, Solehah pn mgharap ni blog kak Nora Danish.Jika betul,seronok sgt2 dpt sembang dgn kak Nora.hehe

ieda said...

syukur alhamdulillah
semoga dengan penghijrahan ini memberikan lebih banyak peluang kepada nora utk mendapat hidayah dan jalan ke arah penghijrahan yg lebih baik di masa akan dtg .. aminnn
be strong dear ! .. ;)

Masya said...

alhamdulillah.. diberi peluang menjejakkan kaki kesana... saya pun berdoa suatu hari nanti saya ade peluang kesana...

Myra Jay said...

Alhamdulillah rezeki dapat ke Tanah Suci.. :)